Over Kryptos

Administratiekantoor
voor de MKB-ondernemer

Kryptos BV levert u als gevestigd of startend MKB-ondernemer administratieve en financiële diensten en service, op maat gesneden naar uw behoefte en zakelijke situatie. We streven ernaar een langdurige samenwerking met u aan te gaan, want dat leidt – zeker in ons vak – meestal tot de beste resultaten.

Laagdrempelig

We hebben ervoor gekozen een laagdrempelig administratiekantoor te zijn. Geen lange wachttijden, ingewikkelde intake procedures of elke keer weer een ander gezicht tegenover u aan tafel. U krijgt bij Kryptos BV meteen de juiste persoon aan de lijn, bespreekt uw dossier met degene die het inhoudelijk kent en weet met welke vraagstukken u geconfronteerd wordt.

Van A tot Z bekend

Deze werkwijze levert grote voordelen. U doet zaken met een administratiekantoor dat uw bedrijf van A tot Z kent en waarmee u snel kunt schakelen. Dat scheelt tijd, energie, ergernis en natuurlijk geld. En laten we eerlijk zijn, ook voor ons is dit een plezierige werkwijze, want we kunnen ons werk beter doen, wanneer we goed bekend zijn met uw onderneming en plannen.

Ons netwerk

Maatschappij, wetgeving en administratieve processen worden elk jaar complexer en hoe graag we het ook zouden willen, we kunnen ons niet in elk aspect specialiseren. Dat betekent echter niet dat we u bij lastige vragen niet kunnen helpen of moeten doorverwijzen. We werken nauw samen met diverse notaris-, accountants- en verzekeringskantoren en hebben zo altijd de meest gespecialiseerde kennis voor u paraat.

24/7 bereikbaar

Dankzij de hedendaagse internet- en communicatietechniek kunt u ons 24/7 bereiken. Dat is belangrijk omdat sommige problemen gewoon niet lang kunnen wachten. Zo kunt u steeds op ons rekenen en worden uw vragen snel beantwoord. Daarbij is het goed te weten dat Kryptos verzekerd is tegen beroepsaansprakelijkheid, zodat u nooit in de kou komt te staan. Onze Algemene Voorwaarden kunt u eenvoudig bij ons aanvragen.

Mary van den Berg


Neem contact met ons op!