Financiële Administratie

Financiële administratie voor MKB-ondernemers in de regio Breda

Belangrijk fundament voor ondernemen

Ondernemen zit u en ons in het bloed en we houden van de verantwoordelijkheid, dynamiek en vrijheid die het met zich meebrengt. Een degelijke financiële administratie is voor een MKB-ondernemer echter wel een heel belangrijk fundament, want zonder een correcte en overzichtelijke financiële administratie wordt ondernemen al snel een chaotisch avontuur. U wilt tenslotte overzicht, duidelijkheid en goede set cijfers en indicators om uw onderneming mee te kunnen sturen, nog los van de verplichtingen die u jegens Belastingdienst en andere instanties hebt na te komen.

Doet u het helemaal zelf of…

Zo wordt iedere MKB-ondernemer ook onvermijdelijk met de keuze geconfronteerd; doet u het zelf, besteedt u uw financiële administratie uit, of werkt u samen met een vertrouwde partner? Vaak is het een kwestie van geld, maar een goed ondernemer weet ook te (h)erkennen wat haar of zijn sterke en zwakke punten zijn en het zelfstandig beheren van een correcte financiële administratie wordt toch vaak als een opgave of uitdaging ondervonden.

Kryptos ontzorgt u volledig

Daar kan Administratiekantoor Kryptos u van dienst zijn! We kunnen uw gehele financiële administratie op ons nemen en u volledig ontzorgen, met u samenwerken in het beheer ervan of slechts de uiteindelijke controles en correcties voor u uitvoeren. Service op maat dus, al naar gelang uw wensen en budgettaire mogelijkheden. Het spreekt vanzelf dat hoe meer u zelf doet, des te lager de kosten zijn.

Uw financiële administratie in Exact Online

Automatisering en online apps zijn niet meer weg te denken uit ons vak en bieden gigantische voordelen bij het beheren en bijhouden van uw financiële administratie. U werkt wellicht vaak mobiel of bent veel onderweg? Dan is een oplossing zoals Exact Online een uitkomst. Wij werken met Exact software en zijn gecertificeerd Exact Online Administratiekantoor, zodat we u hierbij perfect terzijde kunnen staan. Ook andere software pakketten zijn geen enkel probleem.

Periodieke rapportage

Indien wij zorg dragen voor uw financiële administratie, kunt u rekenen op onze periodieke rapportage, waarin we uw financiële administratie analyseren, u bijpraten over de cijfers en u wijzen op eventuele problemen of te corrigeren zaken. wanneer u zelf aan de knoppen zit en uw financiële administratie bijhoudt, willen we graag periodiek inzage in uw boekhouding, zodat we u op tijd van advies kunnen dienen. Wij zijn voorstander van een inzichtelijke financiële administratie die is toegesneden op de onderneming. Dus geen overbodige administratieve vastleggingen waar niemand op zit te wachten.

Jaarrapportage

Uiteindelijk zullen de administratieve vastleggingen resulteren in jaarrapportage. Hierbij is het aan u als ondernemer om te bepalen in welke vorm u deze rapportage wilt hebben. Hierover overleggen we regelmatig met u, want wat niet nodig is voor uw financiële administratie hoeft niet gedaan te worden en leidt dus tot kostenbesparing. Daar kan ook een stuk belastingadministratie bij komen kijken, waarvoor u vanzelfsprekend ook bij ons terecht kunt.

Verplichte deponering bij KvK

Is er sprake van een rechtspersoon, dan verzorgen wij voor u de verplichte deponering bij de Kamer van Koophandel. Tevens verzorgen wij in dat kader de vastlegging van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders, zowel de jaarlijkse als ook – bij bijzondere gebeurtenissen – van de Buitengewone Vergadering.

Advisering

Hebt u andere vragen of weet u nog niet precies hoe te beginnen? Administratiekantoor Kryptos staat voor u klaar met advies en een behoorlijk aantal jaren ervaring!

Financiële Administratie

Extra Informatie


Wilt u meer weten of het voeren van een degelijke financiële administratie?